Duyurular


  • Üniversitemiz ISO/IEC 27001:2022 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi (BGYS) belgelendirme süreci kapsamında, 9 Nisan Çarşamba günü BGYS Dış Tetkiki gerçekleştirilecektir. 09 Nisan 2025 tarihi Çarşamba günü saat 9:30’da Dış Tetkik Açılış Toplantısı, aynı gün saat 16:30’da ise Dış Tetkik Kapanış Toplantısı; Rektörlüğümüz Senato Salonunda yapılacaktır. Tüm Daire Başkanlarının ve  BGYS Roller Listesi’nde yer alan tüm personelin toplantılara eksiksiz  katılımı gerekmektedir.
  • BİLGİ GÜVENLİĞİ EL KİTABI 27/03/2025 tarihi itibariyle revize edilerek web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • P20 – YAZILIM GELİŞTİRME POLİTİKASI 27/03/2025 tarihi itibariyle revize edilerek web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • BİLGİ GÜVENLİĞİ EL KİTABI 21/03/2025 tarihi itibariyle revize edilerek web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • P-08 UZAKTAN ERİŞİM POLİTİKASI  21/03/2025 tarihi itibariyle revize edilmiştir.
  • PR.13 Taşınabilir Cihaz ve Ortam Yönetimi Prosedürü 14/03/2025 itibariyle revize edilmiştir.
  • 14 Mart 2025 tarihinde saat 10:00 ile 11:00 arası onlineDEU Uzaktan Eğitim Portalı (SAKAİ) üzerinden Bilgi Güvenliği Eğitimi verilmiştir.
  • PR.20 Yetki Tanımlama Prosedürü 12/03/2025 itibariyle revize edilmiştir.
  • Üniversitemiz BGYS YGG ve CBDDO Bilgi ve İletişim Güvenliği Rehberi Uyum Süreci Toplantıları 11 Mart 2025 tarihinde saat 9:30 da Rektörlük DESEM Bordo Salonda yapılmıştır.
  • Yetki Matrisi https://bilgiguvenligi.deu.edu.tr/formlar/ adresinde yer almaktadır.
  • 27 Şubat 2025 tarihinde saat 10:00 ile 12:00 arası DESEM Bordo Salonda verilen Bilgi Güvenliği Eğitiminin videosu Üniversitemiz birimlerinden bildirilen personeller ile onlineDEU Uzaktan Eğitim Portalı (SAKAİ) üzerinden paylaşılmıştır.
  • Üniversitemiz BGYS kapsamında 6 Mart 2025 tarihinde Bilgi İşlem Daire D. Bşk.lığı Bilgi Güvenliği İç Tetkikleri gerçekleştirilmiştir.
  • Üniversitemiz BGYS kapsamında 5 Mart 2025 tarihinde Strateji Geliştirme D. Bşk.lığı, Personel D. Bşk.lığı ve Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Bilgi Güvenliği İç Tetkikleri gerçekleştirilmiştir.
  • Üniversitemiz BGYS kapsamında 4 Mart 2025 tarihinde Sağlık Kültür ve Spor D. Bşklığı, Hukuk Müşavirliği ve Öğrenci İşleri D. Bşk.lığı Bilgi Güvenliği İç Tetkikleri gerçekleştirilmiştir.
  • Üniversitemiz BGYS kapsamında 3 Mart 2025 tarihinde İdari ve Mali İşler D. Bşklığı, Genel Sekreterlik ve Yapı İşleri ve Teknik D. Bşk.lığı Bilgi Güvenliği İç Tetkikleri gerçekleştirilmiştir.
  • Üniversitemiz BGYS kapsamında 3-4-5-6 Mart 2025 tarihlerinde Rektörlük birimlerimizin Bilgi Güvenliği İç Tetkiki yapılmıştır.
  • 3 Mart 2025 saat 13:30 da Bilgi Güvenliği Birimi’nde iç tetkikçilerle İç Tetkik Açılış Toplantısı yapılmıştır.
  • Üniversitemiz CBDDO SAM Ekibi, BGYS Ekibi, Birimlerin Bilgi Güvenliği İrtibat Personelleri Listesi 03.03.2025 tarihi itibariyle güncellenerek web sitemiz dokümanlar menüsü altında yayınlanmıştır.
  • 27 Şubat 2025 tarihinde saat 10:00 ile 12:00 arası DESEM Bordo Salonda Rektörlüğümüz ilgili personellerine Bilgi Güvenliği Eğitimi verilmiştir.
  • BİD Başkanlığı personelleri için  TL.15.01 Fiziksel Sunucu Kurulumu Talimatı ve TL.15.02 Fiziksel Sunucu Bakımı Talimatı  24.02.2025 tarihi itibariyle revize edilmiştir.
  • BİD Başkanlığı personelleri için TL.15.11 Windows Sunucu Kurulumu Talimatı ve TL.15.12 Windows Sunucu Bakımı Talimatı 24.02.2025 tarihi itibariyle hazırlanarak  yayınlanmıştır.
  • 2024 Yılı sonu itibariyle “ISO 27001:2022 Uygulanabilirlik Bildirgemiz” Bilgi Güvenliği Birimi’nce güncellenerek 24.02.2025 tarihi itibariyle üst yönetim tarafından onaylanmıştır.
  • BİLGİ GÜVENLİĞİ EL KİTABI 21/02/2025 tarihi itibariyle iklim değişikliğinin yaratabileceği riskler ele alınacak şekilde revize edilerek web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • Üniversitemiz CBDDO SAM Ekibi, BGYS Ekibi, Birimlerin Bilgi Güvenliği İrtibat Personelleri Listesi 20.02.2025 tarihi itibariyle güncellenerek web sitemiz dokümanlar menüsü altında yayınlanmıştır.
  • 2025 Yılı için  PL.10.02 Felaket Kurtarma Planı, Felaket Kurtarma Talimatlarını içerecek şekilde 17.02.2025 tarihi itibariyle güncellenmiştir.
  • Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Ağ Anahtarlama Cihazları
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Ağ Güvenlik Cihazları
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Belge İşleme Cihazları
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Bilgilendirme Cihazları
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Erişim Noktaları
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Fiziksel Sunucular
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Kablosuz Ağ Denetçileri
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Ortam İzleme Sistemleri
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Sanal Sunucular
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Kameralar
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Kart Okuyucular
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Kurumda Geliştirilen Yazılımlar
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Tedarik Edilen Yazılımlar
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Veritabanları
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Sistem Odaları
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Sistem Yöneticileri
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Teknik Destek Personeli
    Varlık Envanteri Yönetimi Talimatı – Yazılım Geliştiriciler  14.02.2025 tarihi itibariyle revize edilmiştir.
  • TL.10.14 Belge Yönetim Sistemi Felaket Kurtarma Talimatı BİD Başkanlığı personeli için hazırlanarak 13.02.2025 tarihi itibariyle yayınlanmıştır. 
  • 2025 Yılı Risk Analizleri, 29 Bilgi Varlığı Grubu için 05.02.2025 tarihi itibariyle tamamlanarak onaylanmıştır.
  • TL.34.01 Yazlımım Kabul Testleri Talimatı ve TL.34.02 Donanım Kabul Testleri Talimatı –BİD Başkanlığı personeli için hazırlanarak 04.02.2025 tarihi itibariyle yayınlanmıştır.
  • TL.10.11 Otomasyon Projeleri Felaket Kurtarma Talimatı
    TL.10.12 Web Sunucuları Felaket Kurtarma Talimatı
    TL.10.13 Uygulama Sunucuları Felaket Kurtarma Talimatı –BİD Başkanlığı personeli için hazırlanarak 23.01.2025 tarihi itibariyle yayınlanmıştır. 
  • Memorandum, 22.01.2025 itibariyle güncellenerek, onaylanmıştır.
  • TL.10.02 – Ağ Altyapısı Felaket Kurtarma Talimatı,
    TL.10.03 – E-POSTA Hizmeti Felaket Kurtarma Talimatı,
    TL.10.04 – Kablosuz Ağ Denetçileri Felaket Kurtarma Talimatı,
    TL.10.05 – Unix DNS Hizmeti Felaket Kurtarma Talimatı,
    TL.10.06 – Unix LDAP Hizmeti Felaket Kurtarma Talimatı,
    TL.10.07 – Uzaktan Eğitim Felaket Kurtarma Talimatı,
    TL.10.08 – Veri Merkezi Oracle Veritabanı Felaket Kurtarma Talimatı,
    TL.10.09 – VPN Hizmeti Felaket Kurtarma Talimatı,
    TL.10.10 – Windows DNS Hizmeti Felaket Kurtarma Talimatı —BİD Başkanlığı personeli için hazırlanarak 22.01.2025 tarihi itibariyle yayınlanmıştır. 
  • 2025 Yılı için PL.10.01 İş Sürekliliği Ve Kritik Süreçler Planı, PL.10.02 Felaket Kurtarma Planı, PL.10.03 Acil Eylem Planı 13.01.2025 tarihi itibariyle güncellenmiştir.
  • 2024 Yılı sonu itibariyle ISO 27001:2022 Uygulanabilirlik Bildirgemiz Bilgi Güvenliği Birimi’nce güncellenerek 07.01.2025 tarihi itibariyle üst yönetim tarafından onaylanmıştır.
  • 2025 Yılı için PL.10.04 Yıllık Tatbikat Planı 03.01.2025 tarihi itibariyle hazırlanarak, üst yönetim tarafından onaylanmış olup, ilgili Bilgi İşlem Daire Başkanlığı personeline iletilmiştir.
  • 2025 Yılı için PL.09.01 Bilgi İşlem Cihazları Bakım Planı 03.01.2025 tarihi itibariyle hazırlanarak, üst yönetim tarafından onaylanmış olup, ilgili Bilgi İşlem Daire Başkanlığı personeline iletilmiştir.
  • 2025 Yılı için PL.10.04 Yıllık Tatbikat Planı’na uygun olarak, İş Sürekliliği ve Acil Durum Müdahale ve Siber Olaylara Müdahale tatbikatları Aralık-2024 itibariyle tamamlanmıştır.
  • 2025 Yılı Bilgi Güvenliği Hedef Planımız 25.12.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • 2024 Yılı Dokuz Eylül Üniversitesi CBDDO Bilgi ve İletişim Güvenliği Denetimi, Aralık-2024 itibariyle başarılı olarak tamamlanmıştır.
  • TL.02.01 DİF Takip Talimatı 21/11/2024 itibariyle revize edilmiştir. (Tüm Rektörlük birimleri için.)
  • FR.10.01 İş Sürekliliği ve Afet Yönetimi Görev Listesi’nde yer alan personeller 07/11/2024 itibariyle üst yönetim onayı ile yeniden atanmıştır.
  • PR.30 Güvenli Yazılım Geliştirme Prosedürü 07/11/2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • PR.06 Varlık Yönetimi Prosedürü 30/10/2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • BİLGİ GÜVENLİĞİ EL KİTABI 17/10/2024 tarihi itibariyle revize edilerek web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • P-36 DENETİM İZLERİ POLİTİKASI  17/10/2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • P-33 BİLGİ İHLAL OLAYLARI POLİTİKASI  17/10/2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • P-10 FİZİKSEL GÜVENLİK POLİTİKASI  17/10/2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • BİD Başkanlığı için hazırlanmış olan TL.15.01 Fiziksel Windows Sunucu Kurulumu Talimatı 14/10/2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • P-23 NESNELERİN İNTERNETİ CİHAZLARI POLİTİKASI hazırlanarak 10/10/2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • PR.15 Sunucu Güvenliği Prosedürü 04/10/2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • BİD Başkanlığı için hazırlanmış olan TL.15.04 Yedekleme ve Veri Güvenliği Talimatı 02/10/2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • PR-36 Veritabanı Yönetimi Prosedürü hazırlanarak 23.09.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • TL.36.01 Oracle Veritabanı Yönetimi Talimatı BİD Başkanlığı için hazırlanarak 23.09.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • PR-32 Kamera Sistemleri Kurma Ve İşletme Prosedürü 16.09.2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • PR-35 Akıllı Kart Prosedürü’ne bağlı BİD Başkanlığı için hazırlanan 21 talimat  revize edilerek toplam 22 talimat 12.09.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • PR-35 Akıllı Kart Prosedürü’ne bağlı  BİD Başkanlığı için hazırlanan TL.35.22 Akıllı Kart Terminal Kurulum Talimatı 12.09.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • PR-35 Akıllı Kart Prosedürü 12.09.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • PR-31 E-Posta Prosedürü 11.09.2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • Kurum İçi Toplu E-Posta Gönderim Talep Formu 22.08.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • PR-31 E-Posta Prosedürü 22.08.2024 itibariyle revize edilmiştir.
  • BİLGİ GÜVENLİĞİ EL KİTABI 31.07.2024 tarihi itibariyle revize edilerek web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • P-11 SUNUCU GÜVENLİK POLİTİKASI 25.07.2024 tarihi itibariyle revize edilmiştir.
  • DEU Kurumsal Kimlik Kartı ve Araç Geçiş Sistemi Yönergesi Bilgi Güvenliği ve KVKK uyum için güncellenerek, Üniversitemizin 18.07.2024 tarihli ve 688 sayılı Senato toplantısında alınan karar ile kabul edilmiş olup, 18.07.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • https://bilgiguvenligi.deu.edu.tr/formlar/ adresinde yer alan Yetki Matrisi‘ni Rektörlük birimlerimizin PR.20 Yetki Tanımlama Prosedürü’ne uygun olarak hazırlaması ve güncel tutması gerekmektedir.
  • SZ.28.10 VI VS YURT DIŞINA AKTARIM SÖZLEŞMESİ 17.07.2024 itibariyle KVKK uyum için hazırlanarak web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • SZ.28.09 VI VI YURT DIŞINA AKTARIM SÖZLEŞMESİ 17.07.2024 itibariyle KVKK uyum için hazırlanarak, web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • SZ.28.07 VS VS YURT DIŞINA AKTARIM SÖZLEŞMESİ 17.07.2024 itibariyle KVKK uyum için revize edilerek web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • SZ.28.06 VS VI YURT DIŞINA AKTARIM SÖZLEŞMESİ 17.07.2024 itibariyle KVKK uyum için revize edilerek web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • P38 -Kişisel Verilerin Korunması Politikası, P39- Kişisel Verilerin İşlenmesi Saklanması ve İmhası Politikası, P40 Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunması Politikası  6698 sayılı KVKK değişikliği nedeniyle 05.07.2024 tarihi itibariyle revize edilmiş olup, web sayfamızda yayınlanmıştır.
  • BİD Başkanlığı İş Akışları Web Sayfamızda Yayınlanmaktadır.
  • PR.02 Düzeltici İyileştirici Faaliyet Prosedürü 28.06.2024 tarihi itibariyle revize edilerek yayınlanmıştır. Prosedürün formları değişmiştir. 
  • DİF Gerçekleştirim Formu’na dokümanlar/formlar altından ulaşabilirsiniz.
  • Memorandum, CBDDO BİGR/SAM Ekibi ve ISO/IEC 27001 BGYS Ekibi 25-26 Haziran-2024 itibariyle güncellenmiştir.
  • PR.01 Doküman ve Kayıt Kontrolü Prosedürü 14.06.2024 tarihi itibariyle revize edilerek yayınlanmıştır. 
  • BİD Başkanlığı/GT.39 Teknik Destek ve Donanımsal Altyapı Birim Sorumlusu Görev Tanımı 17.05.2024 tarihi itibariyle hazırlanarak yayınlanmıştır.
  • Üniversitemiz bilgi güvenliği çalışmaları ve gerçekleştirilen dış denetimler neticesinde; ISO/IEC 27001:2017 setrifikamız ISO/IEC 27001:2022 olarak 14.05.2024 tarihi itibariyle yenilenmiştir. 
  • BİD Başkanlığı/GT.38 Yazılım Geliştirme Birim Sorumlusu Görev Tanımı 30.04.2024 tarihi itibariyle hazırlanarak yayınlanmıştır.
  • BİD Başkanlığı/GT.37 İdari İşler Birim Sorumlusu Görev Tanımı 19.04.2024 tarihi itibariyle hazırlanarak yayınlanmıştır.
  • P-26 ZİYARETÇİ KABUL POLİTİKASI 19.04.2024 tarihi itibariyle revize edilmiştir.
  • 26 Mart 2024 tarihinde ISO/IEC 27001:2022 BGYS dış tetkiki gerçekleştirilmiştir.
  • 26 Mart 2024 tarihi Salı günü saat 9:30’da Dış Tetkik Açılış Toplantısı, aynı gün saat 16:30’da ise Dış Tetkik Kapanış Toplantısı; Rektörlüğümüz Senato Salonunda yapılmıştır.
  • 15 Mart 2024 Cuma günü, 9:00 ile 12:00 saatleri arasında  Doç.Dr. Gökhan DALKILIÇ ile Yük. Mühendis Seyhun TUZKAN ve Yük. Mühendis Tevfik AKTUĞLU tarafından Rektörlüğümüz personellerine Bilgi Güvenliği eğitimi verilmiştir.
  • Bilgi Güvenliği çalışmaları kapsamında, 20 Mart 2024 tarihinde 10:00-16:00 saatleri arasında (1gün) ; “BGYS Standartlarının Tarihi Gelişimi, ISO 27001:2022 Değişiklikler, Gap (fark) Analiz Çalışması” konularında eğitim düzenlenmiştir.
  • SZ.28.08 ÖĞRENCİ GİZLİLİK TAAHHÜTNAMESİ hazırlanarak 13.03.2024 tarihi itibariyle yayınlanmıştır.
  • GT.01 Bilgi İşlem Daire Başkanı, GT.02 Teknik Hizmetler Şube Müdürü, GT.03 Program ve İstatistik Şube Müdürü görev tanımları 13 Mart 2024 itibariyle güncellenmiştir.
  • Memorandum, CBDDO BİGR/SAM Ekibi ve ISO/IEC 27001 BGYS Ekibi 29 Şubat-2024 itibariyle güncellenmiştir.
  • 27 Şubat 2024 Salı sabah 10:00 da Rektörlüğümüz Senato Salonunda YGG  toplantısı yapıldı.
  • 12-13-14 Şubat 2024 tarihlerinde ISO/IEC 27001 İç Tetkikleri yapıldı.
  • PR.33 Kişisel Veri İhlal Olayları Prosedürü ve PR.16 Kişisel Verilerin Korunması Denetim Prosedürü  hazırlanarak 09.02.2024 tarihi itibariyle yayınlanmıştır.
  • 2024 Yılı Bilgi Güvenliği Hedef Planımız yayınlanmıştır.
  • FR.12.02. Haşere İlaçlama Takip Formu oluşturulmuştur.
  • PR.11 İç Tetkik Prosedürü 01.02.2024 tarihi itibariyle revize edilmiştir.
  • Üniversitemizdeki toplantılarda kullanılmak üzere FR.21.01 Toplantı Tutanağı yayınlanmıştır.
  • GT.36 Web Sitesi Editörü, görev tanımı 19.01.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • TL.30.28 Editor İçerik Yönetim Talimatı 17.01.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • Kişisel Verileri Silme Yok Etme ve Anonimleştirme Tutanağı 10.01.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • PH.040 Risk Değerlendirme İş Akışı 09.01.2024 itibariyle yayınlanmıştır.
  • Tedarikçi Firma değerlendirmelerinizi Aralık-2023 ikinci haftası itibariyle Bilgi Güvenliği Birimi’ne EBYS üzerinden gönderiniz.
  • PR.22 Güvenlik Duvarı Yönetimi Prosedürü Kasım-2023 itibariyle revize edilmiştir.
  • Kişisel Verilerin Korunması Politikası, Kişisel Verilerin İşlenmesi Saklanması ve İmhası Politikası ve  Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunması Politikası Kasım-2023 itibariyle revize edilmiştir.
  • P12 – AĞ CİHAZLARI GÜVENLİK POLİTİKASI Ekim-2023 itibariyle revize edilmiştir.
  • PR.34 Kabul Prosedürü 30.10.2023 itibariyle yayınlanmıştır.
  • Bilgi Güvenliği El Kitabımız 22.08.2023 itibariyle revize edilmiştir.
  • PR.04 Eğitim Prosedürümüz;  KR.05.PR.12 Eğitim Prosedürü’ne uyum sağlanması için Ağustos-2023 itibariyle revize edilmiştir.
  • PR.30 Güvenli Yazılım Geliştirme Prosedürü Ağustos-2023 itibariyle yayınlanmıştır.
  • PR.29 Bilgisayar Donanım ve Ekipmanı Bakım Prosedürü Haziran-2023 itibariyle yayınlanmıştır.
  • Kişisel Veri Aktarım Sözleşmeleri Haziran-2023 itibariyle yayınlanmıştır.
  • Gizlilik Bilgilendirme Metni ve Gizlilik Taahhütnameleri KVKK kapsamında Haziran-2023 itibariyle revize edilmiştir.
  • PR.31 E-Posta Prosedürü Haziran 2023 itibariyle yayınlanmıştır.
  • PR.32 Kamera Sistemleri Kurma İşletme Prosedürü  Haziran-2023 itibariyle yayınlanmıştır.
  • Politika ve Prosedürlerimiz KVKK ile uyum çalışmaları kapsamında Haziran-2023 itibariyle revize edilmiştir.
  • Kişisel Verilerin Korunması Politikası yayınlanmıştır. 
  • Kişisel Verilerin İşlenmesi Saklanması ve İmhası Politikası yayınlanmıştır.
  • Özel Nitelikli Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunması Politikası yayınlanmıştır.
  • ISO/IEC 27001:2017 Belgemiz  TÜRKAK onaylı olarak 03.05.2023 tarihi itibariyle yenilenmiştir.
  • 11 Nisan 2023 tarihinde  Rektörlüğümüz bünyesinde Bilgi Güvenliği Dış Tetkikleri gerçekleştirilmiştir.
  • 11 Nisan 2023 tarihinde  Rektörlüğümüz Senato Salonu’nda Dış Tetkik açılış ve kapanış toplantıları yapılmıştır.
  • 20 Mart 2023 tarihinde Rektörlüğümüz bünyesinde Bilgi Güvenliği Farkındalık Eğitimleri verilmiştir.
  • 8-9-10 Mart 2023 tarihlerinde Rektörlüğümüz bünyesinde Yük. Mühendis Seyhun TUZKAN ve Yük. Mühendis Tevfik AKTUĞLU tarafından Bilgi Güvenliği Eğitimleri verilmiştir.
  • 2023 Yılı Yönetimin Gözden Geçirmesi Toplantısı ile CBDDO Bilgi Güvenliği Toplantısı; 24 Şubat 2023 tarihi, saat 10:00 da Rektörlüğümüz Senato Salonu’nda yapılmıştır.
  • ISO/IEC 27001 İç Tetkikleri 13-14-15  Şubat 2023 tarihlerinde yapılmıştır.
  • ISO/IEC 27001 İç Tetkik Açılış Toplantısı 13 Şubat 2023 tarihi  saat 10:00 da Üniversitemiz Bilgi Güvenliği Birimi’nde yapılmıştır.
  • 2023 Yılı Bilgi Güvenliği Hedef Planımız yayınlanmıştır.
  • Acil Eylem Planımız yayınlanmıştır.
  • Kurum çalışanları, SAM üyeleri ile BGYS Ekibi üyeleri Bilgi Güvenliği  ile ilgili yetki ve sorumluluklarını Bilgi Güvenliği Görev Tanımları  sayfasından takip edebilirler.
  • Kurumumuz personeli; destek.deu.edu.tr sisteminden  Bilgi Güvenliği /Revizyon ve Yeni Doküman Talebi kategorisinden revizyon ve yeni doküman taleplerini iletebilir.
  • Uzaktan çalışan kullanıcı bilgisayarlarında güvenlik duvarı yazılımları aktif durumda olmalıdır. Zararlı yazılımdan şüphelenilmesi durumunda bağlantı kurulmamalıdır.
  • Bilgi güvenliği konusunda faydalı kaynaklara ilgili sayfamızdan ulaşabilirsiniz.
  • DİF Takip Talimatı’na talimatlar sayfamızdan ulaşabilirsiniz.